Podelitev zakramenta sv. Birme v Sloveniji 24. junija 2022

 

„Sancte Pie Decime“ je donelo iz grl množice vernikov ob koncu sv. birme, 24. junija A.D. 2022, potem ko je v tradicionalni Katoliški veri škof Fellay iz Bratovščine sv. Pija X. potrdil 26 birmancev in birmank.


Spomnil sem se, kako sem se pred mnogimi odločil, da bom maševal samo tradicionalno tridentinsko sv. mašo. Zato sem 21. avgusta A.D. 2001 odšel iz svoje župnije pod okrilje Bratovščine sv. Pija X.


Eno akademsko leto sem preživel v semenišču Bratovščine v Winoni – Minesota, da sem se izpopolnil v trad. teologiji ter v maševanju sv. maše naši očetov in vseh časov. Naslednje leto sem začel maševati za peščico vernikov iz Slovenije najprej v kapeli sv. Eme Krške v Celovcu, potem pa sem prihajal iz Dunaja v Celovec, od koder sem se vozil v Slovenijo ter v Ljubljani maševal v dveh različnih hotelih.



8.septembra A.D. 2003 sem se preselil v Belo Krajino, v majhno vasico nad Metliko, Grabrovec, kjer sem maševal v majhni leseni hiši za Katoličane, ki so prihajali od blizu in daleč. 2. maja A.D. 2005 sem se preselil v najeto hišo v vasi Zaklanec pri Horjulu. Več kot 15. let je bila kapela Naše Gospe Dobrega uspeha v tej hiši središče mojega misijona. Zdaj pa že drugo leto ob nedeljah, zapovedanih praznikih ter ob posebnih priložnostih mašujem na Verdu na Vrniki.


Za Veliko noč letos smo se preselili v večji prostor, ki ima tudi zakristijo. To kapelo sv. Družine so verniki čudovito okrasili za sv. birmo, ki je bila na praznik Jezusovega Presvetega Srca. Gospodu škofu Bernardu Fellayu sta asistirala pater Stefan Fray in pater Marko Tilošanec, gospod Nejc Škrbec pa je vodil ministriranje supine ministrantov, ki pridno vadijo in ministrirajo vsako nedeljo. Gospod organist, Matija Šorli, je s cerkvenim korom, ki je odlično naštudiral pete dele liturgije, prispeval k veličastnemu vzdušju, ki je vladalo, ko je prvič v našem trad. misijonu birmoval škof.





Ob koncu morem reči samo : Deo gratias et Mariae! Bogu hvala in Mariji!

Za Bogom in Marijo pa se zahvaljujem najprej gospodu škofu Fellayu, obema patroma, ministrantom, organistu, staršem, ki so otroke pripravljali, botrom in vsem, ki so kapelo čudovito okrasili, ter vsem, ki so kakorkoli sodelovali pri pripravi na ta veliki praznik Tradicije v Sloveniji.

Ob tej priliki se zahvaljujem tudi majhni skupinici vernic, ki vsak mesec iz prve sobote na prvo nedeljo vso noč premoli v kapeli. Samo dobri Jezus ve, koliko milosti in darov so izprosile meni in vsemu trad. misijonu v Sloveniji! Naj jim dobri Bog povrne za njihove žrtve zdaj in vekomaj!

Moja molitev in prošnja je, da bi po priprošnji sv. Družine, kateri je posvečena kapela na Verdu, in po priprošnji vseh angelov in svetnikov, birmanci ostali zvesti Katoliški Tradiciji ter kot luč sveta in sol zemlje s svojo svetostjo pripelajli še veliko Slovencev k sv. maši ter veri naših očetov!


p. Vidko Podržaj

Komentarji