Štiriinpetdesetdnevnica h Kraljici Svetega Rožnega Venca


16. februarja A.D. 1884, so molili rožnovensko devetdnevnico za ozdravljenje mladega dekleta Fortuno Agrelli v Italiji v Neaplju. Bila je na smrt bolna in trpela je hude bolečine. Zdravniki so jo razglasili za neozdravljivo. Devetdnevnico je molila ona sama s še nekaterimi sorodniki. 15 dni kasneje se ji je prikazala Devica Marija sedeč na prestolu in z Jezusom v naročju, z Rožnim vencem v rokah, ob Njej pa sv. Dominik in sv. Katarina Sienska. »Otrok«, je rekla Devica Marija, »klicala si me z mnogimi imeni in vedno prejela milosti od mene. Zdaj pa, ko si me poklicala z imenom, ki mi je tako zelo pri srcu, »Kraljica Svetega Rožnega venca«, Ti ne morem več odreči milosti za katero me prosiš, kajti to ime je zame najbolj dragoceno in mi je najdražje. Zmoli tri devetdnevnice in vse boš prejela«. Fortuna Agrelli je tako tudi naredila in bila popolnoma ozdravljena. Devica Marija se ji je še enkrat prikazala in ji rekla: »Kdorkoli želi prejeti milosti od mene, mora zmoliti tri devetdnevnice Rožnega venca v prošnjo in tri devetdnevnice v zahvalo«.

Tako v 54-dnevni Rožnovenski devetdnevnici zmolimo 27 Rožnih vencev v prošnjo in 27 Rožnih vencev v zahvalo.

54-dnevnica Rožnega venca se prične 1. maja in konča 23. junija

NAMEN:
O Kraljica najsvetejšega Rožnega venca, prosimo za Tvojo priprošnjo, da papež skupaj z vsemi Katoliškimi škofi sveta posveti Rusijo Marijinemu Brezmadežnemu Srcu na način, kot to zahteva naša Gospa iz Fatime, da bi se končala kazen korona-virusa, da se preprečijo še hujše kazni, da se Rusija spreobrne v Katoliško vero in se prične doba svetovnega miru. Združujemo ta Rožni venec z vsemi Rožnimi venci, ki se molijo za ta isti namen.

Komentarji